dinsdag 4 juni 2013

Stempelstroken



Op You Tube zag ik een filmpje waar stroken gesneden werden met de large scallop edgelits. Voor degene die denken waar heeft ze het over........dat is een snijmal zoals je hier onder ziet.


Die stroken werden op een kaart geplakt, steeds verspringend boven elkaar. Het geheel was in het zwart wit. Ik zou het filmpje graag aan jullie tonen maar kan het niet meer terugvinden. Als ik het toevallig weer tegenkom plaats ik hier de link. Het zwart/witte papier dat werd gebruikt kwam uit de nieuwe catalogus van Stamoin Up. Wij kunnen daar nog niet uit bestellen maar in Amerika komen de producten altijd een maand eerder op de markt dus daar werken ze er al wel mee. Maar niet getreurd, als het er (nog) niet is maken we het zelf. Ik sneed stroken van 2,5cm en bestempelde deze met verschillende stempels.
Herken je ze? Ik heb er 6 gebruikt. Eén strook maakte ik met de Fancy Fan Folder.

Met deze kaart doe ik mee met de Simon Says Stamp challenge: Anything goes




5 opmerkingen:

  1. Great black and white creation! So eye popping. Thanks for playing along with us in the the Anything Goes Challenge over on the Simon Says Stamp Challenge Blog this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat mooie combinatie van stempels. prachtig dat boogjes/laagjes.
    heb je ook nog één gedoodled?
    groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dit is weer eens wat anders! Leuk idee en prachtige combi van lagen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Das ist ja eine tolle Idee, die gefällt mir richtig gut!
    LG Sabine

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een reactie achterlaat. Dat stimuleert mij om door te gaan met bloggen. Ik kom ook gauw bij jou kijken.