zondag 30 juni 2013

Opnieuw kerst in de zomer

Ooit deed ik mee aan een swap van kerst ATC's, niet voor 6  personen maar voor iedereen die zich meldde bij de swaphost. Uiteindelijk waren dat er zo'n 85. Om zoveel ATC's te maken met het onderwerp "Kerst" was je wel een poosje zoet. De hele zomer heb ik toen aan de kerst ATC's zitten werken en zo ontstond de naam van mijn blog: "Kerst in de zomer". Nu heb ik een ander "kerstblog" gevonden: http://festivefriday.blogspot.nl/  Hier vind je iedere twee weken een challenge met een kerstthema. Opnieuw dus Kerst in de zomer.
Tot 3 juli is er nog tijd een kerstproject te creëren met een boom element.



Het kaartje doet ook mee aan de kleuren challenge van Dynamic Duo's met de kleuren Basic Gray en een kleur naar keuze. http://thedynamicduoschallenge.blogspot.nl/2013/06/dynamic-duos-59-basic-gray-and.html
O ja, en met mijn mannenkaart sta ik in de top drie van Crazy for Cas!!!!

Maat kaart: 10,5x10x5: Card stock: Bashful Blue, Whispered White en Basic Gray: Stempels: Tiny Tags. 

7 opmerkingen:

  1. What a cute idea for a Holiday card! Love your colour combo. Thanks so much for joining us at Dynamic Duos this week, sure hope to see you back again soon :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enig deze kerstkaart. Wat een briljant idee met die tekst en die kerstballen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. What an ADORABLE little tree...and it looks so awesome against that pale blue! I just love this simple design and am so happy you've joined us with it at Festive Friday!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gave kerstkaart! Echt een heel leuk idee :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Such a clever way to create a Christmas tree! I'm so glad you joined us this week at Dynamic Duos :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. So fun! I love that little bit of text on the tree! Thanks for playing with us at Festive Friday!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh, what a neat take on a Christmas tree! I love that you stamped it. Thanks so much for joining us at Festive Friday!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een reactie achterlaat. Dat stimuleert mij om door te gaan met bloggen. Ik kom ook gauw bij jou kijken.