woensdag 12 juni 2013

Yellow


"Making the simple complicated is commonplace; making the complicated simple, 
awesomely simple, that's creativity."

- Charles Mingus

Hoe waar is deze tekst op het challengeblog van CASology. CAS staat voor Clean And Simple. Ik hou van veel lege ruimte op een kaart, maar simpel is het niet altijd. Deze week worden we uitgedaagd een gele kaart te maken. In eerste instantie had ik pareltjes in het midden van de vlinders geplakt, maar die heb ik er weer afgehaald. Too much, niet CAS ;)



Cardstock:  Whispered White, Summer Starfruit. Stempel: Betsy's Blossom, inkt: Summer Starfruit.

9 opmerkingen:

  1. Grappig door die vlinders half mee te stempelen! Leuk kaartje geworden en inderdaad lekker veel wit. Past goed :D

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Very cool technique! And I love that quote - it's so true! Thanks so much for playing along with us at CASology this week!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Great technique with the partially stamped butterflies. Thank you so much for sharing with us this week at CASology!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ZOOO, deze vind ik heeeel apart Gonny! Mooi gedaan zeg. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. This is so pretty and I LOVE the movement you created with the butterflies!
    Thanks so much for joining us at CASology this week! :)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een reactie achterlaat. Dat stimuleert mij om door te gaan met bloggen. Ik kom ook gauw bij jou kijken.