zondag 23 juni 2013

Een lieve draak

Eén stempeltje maar op deze kaart, verder allemaal punches. Het idee is niet van mijzelf maar vond ik op Pinterest. Hij is oorspronkelijk gemaakt door Julie Japes. Hier staat hij op haar blog. Ik vond hem leuk om voor Menno te maken. Menno wordt 4, een echte kleuter. Daar past wel zo'n lieve draak bij.


Het was nog een hele puzzel om de juiste vormen te krijgen want ik heb alleen de Extra-Large Oval Punch en niet de Large. Ik heb geprobeerd de EL-ovaal te verkleinen maar dat lukte niet. Tenslotte ben ik uitgekomen bij snijmal van een bloemblad, een beetje bijknippen en voilà. Julie gebruikte voor haar draak de Square Lattice Folder, erg leuk maar ook deze heb ik niet in mijn bezit. Hiervoor in de plaats nam ik de Polka Dots Folder. Wat een lekker beest he.



Cardstock en ink: Bashful Blue, Wild Wasabi, Pumpkin Pie
Sentiment: Happiest Birthday Wishes
Punches:
Circel nestabilitie / kop
Extra-Large Oval / bek
Sizzix Flower Parts #2 / oogleden en onderkaak
Vleugel van de Bird Builder / oogwit en tanden
Owl Builder / ogen en neusgaten


5 opmerkingen:

  1. Hij is echt super gaaf geworden, echt geweldig! Hoe krijgen mensen het verzonnen hè?? Je hebt het in ieder geval erg mooi nagemaakt!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een gave kaart Gonny. Dit zal Menno vast erg leuk vinden!! Leuk hoe je met wat creativiteit toch heel ver kan komen als je bepaalde materialen niet hebt.

    Fijne week!
    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. dit is leuk!!! wat geweldig dat je dit alleen met stansen hebt kunnen maken. zo stoer!!!
    mooie, lieve draak en de achtergrond is prachtig erbij.
    super kaart!!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk idee Conny. Die ga ik een keertje "pikken". Geen bezwaar. Zag meer leuke kaartjes en kom eens langs bloggen.
    Gezellige groetjes Lida

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super leuke kaart Conny en wat is het draakje een schatje.

    Groetjes Janny

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een reactie achterlaat. Dat stimuleert mij om door te gaan met bloggen. Ik kom ook gauw bij jou kijken.