donderdag 27 juni 2013

Su-per challenge #10

SU-per challenge tijd! Een kleurenuitdaging dit keer. Werken met één kleur op een kaartje of twee kleuren die heel dicht bij elkaar liggen. ligt me wel. Ik ben dan meer bezig met de vormgeving. Voor deze kaart drukte ik wat stempels af op een apart blaadje en ponste daar vierkantjes uit van 1 inch. Deze knipte ik diagonaal doormidden. Met de driehoekjes ben ik gaan schuiven zodat deze rand ontstond. De onderrand is direct op het papier gestempeld. 

Laat op je blog zien wat jij met deze kleuren maakt en link je kaart naar het Su-per challenges blog. Ik kom zeker even langs om te kijken.






Cardstock: Whispered White en Raspberry Ripple
Ink: Primrose Petals
Stamps: En Francais, Oh Hello, Hearts a Flutter, Mixed Medley




2 opmerkingen:

Bedankt dat je een reactie achterlaat. Dat stimuleert mij om door te gaan met bloggen. Ik kom ook gauw bij jou kijken.