maandag 17 juni 2013

Thinking of you

Vorige week een heerlijk weekje naar Middelburg geweest. We zaten in het huis van mijn broer en schoonzus die zelf op vakantie waren dus ik had ruimte en tijd om kaarten te maken. Iedere dag minimaal één. Ik heb genoten. De resultaten hebben jullie de afgelopen dagen hier kunnen zien. Als afsluiting van de week vakantie deze kaart gemaakt. Een peinzende vogel. Waar denkt hij aan?
De ze kaart doet mee aan twee challenges:


Bij Caas on Sunday kwam deze in de top 3!!! Yeah! 



Afmeting kaart: 15x10,5 en 14x9,5 cm. 
Papier: Whispered white en Basic Black  Inkt: Regal Rose


8 opmerkingen:

  1. mooie kaart. erg leuk die roze stempel, gecombineerd met de zwarte vogel/tak!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lief kaartje weer! Ik hoop dat de vogel denkt aan nog meer mooi weer...

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi kaartje en leuk dat je mee doet met de challenge bij DCZ

    groetjes
    Folkje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. I love your sweet card, Gonny! Congratulations on the well-deserved Top Three at CAS on Sunday!!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Pracht kaartje ... enne van ♥ met je plaats in de top 3 bij CAS!! Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Pracht kaartje ... enne van ♥ met je plaats in de top 3 bij CAS!! Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Echt heel mooi gemaakt,..
    Veel knutsel plezier verder en een fijne zondag
    Liefs Anneke

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een reactie achterlaat. Dat stimuleert mij om door te gaan met bloggen. Ik kom ook gauw bij jou kijken.