woensdag 2 oktober 2013

Kaarten verkoop

Zaterdag sta ik met mijn kaarten op de bazaar van de Kruiskerk in Eerbeek. Mijn hele voorraad kaarten verkoop ik daar. Totaal zijn dat er meer dan 100 en dat aantal ga ik nog wat verhogen door gekregen kaarten af te snijden en opnieuw te matten. Daar zet ik natuurlijk niet mijn naam achterop maar alleen een stempel "handgemaakt".  De opbrengst van de bazaar gaat o.a. naar de nieuw op te zetten voedselbank in Eerbeek. Ik ben zo benieuwd hoe mensen reageren op mijn kaarten. Natuurlijk leg ik wat catalogi neer en hoop ik wat mensen enthousiast te maken voor Stampin' Up! 


Om de kaarten overzichtelijk te presenteren heb ik een schuinopstaande constructie bedacht met een zwarte achtergrond.. Daar plak ik de kaarten, verpakt in een cellofaanzakje, met wasi tape op vast zodat ik ze er makkelijk van kan afhalen. Zodra de constructie staat zal ik er een foto van plaatsen op mijn blog en natuurlijk doe ik verslag van de verkoopresultaten.   

3 opmerkingen:

  1. Ik wens je onwijs veel succes Gonny! En aan jouw kaarten zal het niet liggen want die zijn stuk voor stuk prachtig!!! Xx Erna

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Succes met de verkoop! Heerlijk die stapel kaarten :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veel succes en plezier met de verkoop!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een reactie achterlaat. Dat stimuleert mij om door te gaan met bloggen. Ik kom ook gauw bij jou kijken.