donderdag 31 oktober 2013

Kusje

Vandaag een kaartje in Bermuda Bay. Wat een prachtige kleur is dat toch. Daar wil ik wel een heel pak van aanschaffen. Ik maakte dit kaartje voor de SU-per challenges waar je deze week mee kunt doen aan een kleuren uitdaging. Doen hoor want de gegeven kleurencombinatie  is schitterend en nodigt uit om kerstkaarten van te maken. Waarom ik dan voor iets anders heb gekozen? Heel simpel, ik heb mijn mooie kerststerren uitgeleend en de singel stamp van de ster die ik bestelde was op het moment van maken nog niet in huis. Maar deze is toch ook leuk?????????? Dank je wel.....kusje

Stempelsets en framelits: Creative Elements en Chalk Talk






2 opmerkingen:

Bedankt dat je een reactie achterlaat. Dat stimuleert mij om door te gaan met bloggen. Ik kom ook gauw bij jou kijken.