donderdag 17 oktober 2013

Betsy's Blossoms



Een eenvoudig kaartje met een van mijn favoriete stempelsets. Die ronde bloem vind ik zelf zo mooi. Hij is ook leuk om op papier te stempelen en dan vlinders uit te ponsen. De lay-out is geinspireerd op de Su-per challenge uitdaging van deze week.

Zoals jullie zien heb ik de vierkante vormen losgelaten en me gefocust op de plaatsing van de vormen. Benieuwd naar andere uitwerkingen? Kijk dan gauw op de site van de SU-per Challenges uitdagingen en geniet van alle mooie voorbeelden die de andere designers hebben gemaakt. 
En daarna......lekker zelf aan de slag gaan en meedoen met de challenge. Ik ben reuze benieuwd hoe jullie de sketch uitwerken. 



2 opmerkingen:

Bedankt dat je een reactie achterlaat. Dat stimuleert mij om door te gaan met bloggen. Ik kom ook gauw bij jou kijken.