zaterdag 28 september 2013

Creative Swap

Gisteravond ben ik naar de creative toer van Stampin Up geweest. Zo'n 75 demonstratrices bij elkaar die op de hoogte werden gebracht van de nieuwste ontwikkelingen van Stampin Up, uitleg kregen over het digitale programma van Stampin Up (vergelijk het maar met digitale fotoboekjes, kaarten en kalenders maken maar dan met de afbeeldingen en kleuren van de SU materialen) en natuurlijk een make and take of te wel lekker zelf aan de slag met een klein projectje.  De avond begon met swappen, het leukste van alles. Swappen is het ruilen van kleine projectjes die je voor elkaar hebt gemaakt. Dit is het kaartje wat ik heb gemaakt. Jammer dat ik vergeten ben een foto te maken van alle 50 bij elkaar ;)
 


3 van de 50


En hier alle swaps bij elkaar waar ik mee thuis kwam!


Samen met Miranda Mols-Heidenrath van team Utopia

3 opmerkingen:

  1. Het ziet er allemaal super gezellig uit!! Goed bezig :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je swap is een toppertje. Ben er blij mee! En ik vind het nog steeds het hoogtepunt van de avond!! Dat ik jou heb mogen leren kennen! Je staat ook op mijn blog!!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vond je swapje weer erg geslaagd hoor, Gonny. En gezellig dat ik je weer heb gezien. Ik had nog wel een vraag aan je, zou je misschien je mini envelop techniek nog willen laten zien op de volgende teamdag of via mail?

    xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een reactie achterlaat. Dat stimuleert mij om door te gaan met bloggen. Ik kom ook gauw bij jou kijken.