vrijdag 13 september 2013

Nederlandse teksten

Ik ben even overgeschakeld op Nederlandse teksten. Op 5 oktober ga ik mijn zelfgemaakte kaarten verkopen op de bazaar van de kerk. De opbrengst is o.a. voor de op te zetten voedselbank in Eerbeek. Een mooi doel waar ik graag aan mee werk. De bazaarcommissie adviseerde zo min mogelijk Engelse teksten te gebruiken omdat die kaarten minder zullen verkopen. Ik kan me daar wel wat bij voorstellen en ben in mijn voorraad stempels gedoken. Daar kwam ik deze tegen, onderdeel van de ARTSpeccially Event stempellap 2012. Deze gaat morgen mee naar een vriendin. Voor de kerk maak ik nog wel een andere.


Deze kaart doet mee aan de ColourQ challenge #206


1 opmerking:

Bedankt dat je een reactie achterlaat. Dat stimuleert mij om door te gaan met bloggen. Ik kom ook gauw bij jou kijken.