vrijdag 18 april 2014

Egeltjes

'k Ben lekker op dreef. Gisteren nog een kaartje gemaakt. Nu met slechts één strookje. Daar stempelde ik een rij egeltjes op. Ze scharrelen gezellig achter elkaar aan. Het kaartje doet mee aan de CAS - Colours and Sketch challenge. De planten heb ik schaduw meegegeven. Niet dat de egeltjes daar om vroegen maar omdat er een challenge is waar dit gevraagd wordt. Ik kan helaas niet meer vinden welke challenge dat is ha ha. Dus als iemand dat weet, graag even laten weten. Missen jullie trouwens een tekst op deze kaart? Ik heb staan dubben maar besloten hem zo te laten.




3 opmerkingen:

  1. Such a cute hedgehog; love the shadow stamping on the botanical! Thanks for joining us at CAS Colours & Sketches!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fab CAS creation in monochrome. Really like the combination of the silhouette stamp with the whimsical hedgehog. Thanks for playing along at C&S

    Louise xx

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een reactie achterlaat. Dat stimuleert mij om door te gaan met bloggen. Ik kom ook gauw bij jou kijken.