donderdag 10 april 2014

Doily

Ik wilde weer eens wat maken met de stempel Hello Doily. Deze keer pontificaal in het midden geplaatst. Ik heb de Doily drie keer afgedrukt en ge-embost op Whispered White, Baja Breeze en Crumb Cake. Van de witte en blauwe Doily heb ik de kantrand afgeknipt. De drie Doilys op elkaar geplakt. Lintje, touwtje, knoopje klaar. Wil je mijn andere kaarten zien met deze stempel?
In de linker zijkolom zie je alle stempelsets op alfabet staan. Klik op Hello Doily en je krijgt ze onder elkaar te zien.
Deze kaart maakte ik als designlid voor de SU-per challenge. Voor de kleurenchallenge daar wordt de kleur Soft Sky gevraagd maar die had ik niet en nam daarvoor in de plaats een andere lichtblauwe kleur. Je mag altijd een kleur kiezen die in de buurt komt dus doe ook mee.





2 opmerkingen:

  1. Heel mooi! Mooi die kleuren zo bij elkaar.
    Fijne dag groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Gonny,

    Wat een onwijs mooi kaartje, heel origineel. Prachtig.

    Liefs,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een reactie achterlaat. Dat stimuleert mij om door te gaan met bloggen. Ik kom ook gauw bij jou kijken.