woensdag 13 maart 2013

Mannenkaart


Voor volgende week heb ik een mannenkaart nodig. Stuur je aan een man een andere kaart dan aan een vrouw? Ik denk het wel. De kaart moet dan wat stoerder zijn, niet te lief en geen bloemetjes. Afbeeldingen voor mannen vind ik lastig. Een auto, een boot, een stropdas? HA ha, daar heb ik helemaal niets mee. Gewoon lekkere kleurblokken. Laat dat nou de uitdaging zijn bij Cas-ual Fridays. De challenge 'van Stampin 'Royalty was deze week een kleurenuitdaging in de kleuren Summer Starfruit, Pool Party en Soft Suede, dus nam ik deze kleuren voor de kleurblokken. Twee vliegen in een klap. Ik vind hem wel stoer geworden. Wat vinden jullie?





10 opmerkingen:

  1. Ik vind hem zeker geslaagd voor een mannenkaart! Happy Birthday stempeltje is prachtig.

    Liefs,
    Chantal

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoi Gonny,
    Deze kaart kan inderdaad prima voor een man. Inderdaad geen bloemen en lieve randjes enz... Deze golfrand past er ook mooi bij! Een mooie mannenkaart!! Zelf heb ik pas geleden wel van iemand een stropdas stempel+snijmal overgenomen. Wil ik binnenkort eens wat mee doen. Het idee is er al, nu de tijd om het uit te voeren nog :)

    Fijne dag verder!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zeker een mooie mannenkaart geworden! En kleurblokken zijn altijd goed, zowel voor mannen als vrouwen :) mooi hoor!
    Groetjes Miriam
    http://miriamcooijmans.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  4. leuk geworden !!!
    ik moest even kijken of je elegant eggplant had gebruikt maar nee, deze was nog met bruin :) go go gonny!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Very pretty! What a cool idea to emboss the color blocks!
    Thanks for joining us at CAS-ual Fridays!
    Sylvia xx

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Lekker stoer en fris mannenkaartje! Super. Groetjes Yolanda B)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Love your colors, and that your sentiments are tone-on-tone! Great color blocking. Thanks so much for playing at CAS-ual Fridays this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een reactie achterlaat. Dat stimuleert mij om door te gaan met bloggen. Ik kom ook gauw bij jou kijken.