donderdag 1 januari 2015

Een nieuw jaar. Hebben jullie goede voornemens gemaakt? Ik wel. Dit jaar ga ik nog beter op mijn gezondheid letten. Minder suiker (helemaal geen suiker is bijna niet te doen), veel groenten, weinig vlees. Af en toe wat lekkers moet kunnen. Dat bedacht ik ook toen ik naar de verjaardag van mijn zus ging. We geven elkaar een aardigheidje en ik besloot de meest lekkere cake ooit voor haar mee te nemen. Die cake met kaneel en rozijnen, koop je bij Zilven in Loenen, een restaurant met een eetwinkel, in het weekend omgetoverd tot knusse bakkerij.




De verpakking maakte ik uit een 30x30 karton wat je in een pak DSP papier vindt. Daar omheen vouwde ik een reep dessin papier. Klaar was de basis, de rest is een kwestie van stempels uitknippen en gezellig opplakken. "Verpakking" is de eerste uitdaging van de SU-per challenge in 2015. Doen jullie weer mee?






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een reactie achterlaat. Dat stimuleert mij om door te gaan met bloggen. Ik kom ook gauw bij jou kijken.