donderdag 18 december 2014

Bijna kerst

Ha, daar zijn jullie weer. Leuk waren de last minute kaartjes hé? In dezelfde stijl is deze kaart gemaakt. Nu zijn de boompjes niet geponst maar gestempeld met witte craft inkt. Er waren wel verschillende lagen over elkaar nodig om ze ook (melk)wit te krijgen op de crumb cake achtergrond, maar met die polymeer stempels is dat geen punt. Ik had ze ook kunnen embossen maar dan waren ze gaan glimmen en ik vind een matte uitstraling mooier in dit eenvoudige ontwerp.
Het ontwerp heeft wel wat weg van een kaart die ik eerder maakte. http://kerstindezomer.blogspot.nl/2014/01/drie-op-een-rij.html
De geblokte rand is deze keer ook gestempeld, De kleuren zijn van de SU-per challenge van deze week. De kaart doet ook mee aan de challenge van CAS on Sunday.





Ik wens jullie allemaal heel fijne dagen. 

2 opmerkingen:

  1. leuk kaartje ! mooi gedaan, en inderdaad, het wit durft soms wel iets te doorzichtig zijn, veel geduld is dan nodig, maar het resultaat mag er zeker wel zijn,
    fijne feestdagen,
    grtjs,martina
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk kaartje hoor leuk dat je meedoet bij CAS on sunday.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een reactie achterlaat. Dat stimuleert mij om door te gaan met bloggen. Ik kom ook gauw bij jou kijken.