dinsdag 11 maart 2014

Verjaardagsbloemetjes

Met dit kaartje doe ik mee aan de uitdagingen van Dynamic Duos en CAS on Sunday.
Omdat ik geen cardstock of stempelinkt in de kleur Blushing Bride heb koos ik voor de kleur Pink Pirouette, die lijkt er op.
Bij Cas on Sunday is vragen ze markers en potloden op je kaart te gebruiken. Dat heb ik volop gedaan op deze kaart. Je ziet het misschien niet goed maar de ondergrond van de kaart is gestempeld met de bloementak uit de stempelset Happy Watercolor. De takken heb ik ingekleurd met met de marker Sahara Sand. Ook de randjes van de bloemen zijn met de markers aangezet.




Ondergrond gestempeld, ingekleurd en tenslotte de uitgeposte bloemetjes er op geplakt. De bloemetjes zijn bestempeld met de Petite Petals. Gebruikte ponsen: Boho Blossoms, Itty bitty Shapes Punch Pack, Owl Builder (de hartjes van de bloemen)




5 opmerkingen:

  1. Very pretty. Love all the pretty flowers. Thanks for joining in at the Dynamic Duos.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat leuk al die bloemetjes! Dat zal best een werk geweest zijn, heel mooi gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Beautiful! Love all those flowers! :D thanks for playing along at DD!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. What a wonderful field of flowers. Love that little butterfly fluttering by...Thanks for sharing with the Dynamic Duos this week:)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een reactie achterlaat. Dat stimuleert mij om door te gaan met bloggen. Ik kom ook gauw bij jou kijken.