donderdag 13 maart 2014

Borduursteekjes

Dat is de uitdaging deze week bij het SU-per challenges blog. Nu moet ik wel ergens in huis wat borduurzijde hebben liggen maar waar? Maaswol lag wel in mijn naai-laatje.

Voor het hart gebruikte ik een template uit de occasions paper-piercing pack. De mal plakte ik met washitape vast op een vel vanille cardstock. Toen was het een kwestie van gaatjes prikken, borduren en de buitenste rand via de gaatjes uit knippen. Met het hart ben ik al mijn dessinpapier langsgegaan totdat ik een mooie combinatie had gevonden. Ik had het rode wollen draadje langs de rand terug willen laten komen maar twijfelde of ik dat wel mooi strak kon plakken. Daarom maar een mat gemaakt van rode cardstock. De bloemetjes zijn uit de voorjaarscatalogus van vorig jaar maar doen het nog steeds goed.




Cardstock: Soft Suede, Very Vanilla en Real Red. Paper DSP Stack Neutrals
Stamp: Petite Pairs _ Embossing folder: Needlepoint Border_ Flower Trim
De kaart is 15 x 15 cm

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een reactie achterlaat. Dat stimuleert mij om door te gaan met bloggen. Ik kom ook gauw bij jou kijken.