zaterdag 22 maart 2014

Hello washitape

Werken met sketches is echt leuk. Je verrast jezelf iedere keer opnieuw. Bij Scrap My Dream staat een ontzettend gave sketch en ze vragen of je washi tape op de kaart wilt gebruiken. Je moet  de link naar je blogbericht per mail sturen. Je kunt nog meedoen tot 29 maart dus hupsakee, aan het werk.
Mijn inzending heb ik CAS gehouden. Het washi tape op zich is al zo mooi ha ha. De stempel van de ster en de tekst komen uit de stempelset Perfect Pennants.









5 opmerkingen:

  1. Dankjewel voor het meedoen Gonny en het stimuleren van anderen!
    groetjes, Maaike

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha Gonny, bedankt voor het meedoen. Je kaart is erg mooi geworden. Fijn dat je de schets zo waardeert, ik vind het altijd leuk om ze te maken. Groetjes, Ankie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gonny, leuk dat je mee doet met de uitdaging, wat een mooie frisse kaart is het geworden.
    groetjes Henrike

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is heel leuk geworden. Leuke scetch ook, zo eenvoudig maar je hebt er iets moois van gemaakt.Fijne zondag en groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een mooi strak kaartje is dit, prachtig gemaakt!
    Dankjewel voor het meedoen aan onze challenge bij SMD.

    groetjes van Dieke.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een reactie achterlaat. Dat stimuleert mij om door te gaan met bloggen. Ik kom ook gauw bij jou kijken.