zondag 16 maart 2014

Lammetjesdag

Het was lammetjesdag in Loenen en natuurlijk zijn we even op kraamvisite gegaan. Altijd zo leuk om al die kleine lammetjes te zien. De kinderen konden ze voeren en ik geniet er altijd van om te zien dat de een dat een beetje angstig doet en de ander met veel bravoure. Ik heb mijn hart weer opgehaald aan de kramen die er stonden en heb er mijn favoriete kastanjehoning gescored.
Op de terugweg bedacht ik dat ik nog kaartjes heb liggen in de lammetjes sfeer, een mooi moment om ze te laten zien. Eerlijk nagemaakt van Pinterest, dus laat ik ze alleen maar zien en staat er geen link naar een challenge.





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een reactie achterlaat. Dat stimuleert mij om door te gaan met bloggen. Ik kom ook gauw bij jou kijken.