donderdag 8 mei 2014

Liften

Heel grappig om je eigen kaartje te casen. Ik had natuurlijk dezelfde kleuren kunnen nemen en een andere stempelset. Maar dit vogeltje met deze bloem komen toevallig wel uit mijn allerliefste stempelset. Een set die ik nooit weg zal doen. Hij is nog te koop en als je hem bij mij bestelt zorg ik voor een verrassing. Hoe leuk is dat. Ik combineerde Midnight muse (de donker blauwe kleur) met Bermuda Beach (Blauw/groen).
De bloem en het vogeltje zijn allebei met de stempelliniaal op hun plaats gezet. De bloem is eerst op een kladje gestempeld en daarna pas op het papier waardoor de kleur mooi licht is afgedrukt.




3 opmerkingen:

  1. Ze zijn allebei prachtig! Mooie kleuren ook! Even wat anders: laatst had je bij mij een reactie achtergelaten op het kaartje uit de kit van SU. Ik heb nog een tip voor je om de achtergrond zelf te maken (zie mijn blogbericht van 5 mei).

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Wat een super tipi. Ik ga meteen zo'n stempeltje maken. Ik ben gek op stippen. Niet alleen op de achtergrond maar ook op de voorgrond en op kleding. Dank je wel.

      Verwijderen
  2. Leuk dat je weer een kaartje in dezelfde stijl gemaakt hebt ! Die bloem is super, waarom heb ik die eigenlijk niet ?

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een reactie achterlaat. Dat stimuleert mij om door te gaan met bloggen. Ik kom ook gauw bij jou kijken.