donderdag 7 mei 2015

Moederdag


Doen we nu wel of niet aan moederdag? Onze kinderen hebben hun eigen gezinnen en "vieren" moederdag met hun kinderen die nog op de leeftijd zijn van de moederdag knutsels. Uit traditie brengen wij altijd wel een bezoek aan onze eigen moeder die nog leeft, in ons geval mijn schoonmoeder. Voor haar maakte ik deze kaart. Nu zal ze het jammer vinden dat ik het bovenste hoekje van de kaart heb afgescheurd. Voor haar is de kaart kapot, maar voor mij is hij nu juist af. Tja, verschil van inzicht of smaak.
Ons bezoek maakt het vast goed en ik ga voor haar een heerlijk maaltje koken.
Maak jij deze dagen ook nog een bloemenkaart? Doe dan mee aan de SU-per challenges van deze week.

2 opmerkingen:

  1. Hij is mooi je kaart , ook met het ' afgescheurde ' stukje ! Wij vieren enkel moederdag op 15 augustus. Maar misschien doe ik wel mee met de challenge. Liefs ☆ Sarah ☆

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hahaha ik vind het afgescheurde hoekje ook "af" Dat zal ons kaartenmakersoog wel zijn denk je niet? Prachtig hoor! Lieve groetjes Erna

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een reactie achterlaat. Dat stimuleert mij om door te gaan met bloggen. Ik kom ook gauw bij jou kijken.