dinsdag 4 februari 2014

Pleasant Poppies

Vandaag een heerlijke stempeldag gehad met Marja. Inspiratiekaarten van Pinterest gehaald en elkaars stempels gebruikt. De poppies heb ik niet zelf maar het is een prachtige kaartgrote stempel en ik mocht er vandaag heerlijk mee spelen. Eerst heb ik hem op de achtergrondstempel Dictionary gestempeld en het geheel ingekleurd met de markers. Als kleurencombinatie heb ik de incolor kleuren van 2013-2015 genomen. De achtergrondstempel met Baked Brown Sugar, de poppies met strawberry Slush en Crisp Cantaloupe. De donkere paarse kleur is gemeng. Eerst Coastal Cabana en daarna Strawberry Slush er over heen.

En omdat de stempel toch op tafel lag gelijk maar meegedaan met de uitdaging van Dynamic Duo's. De kleuren van deze week zijn real red en island indigo. De blauwe baan heb ik met een sponsje aangebracht en daarna met water gespetterd. Even wachten en met de keukenrol droogrollen. In dit geval een gedeelte van de poppiestempel afgedrukt. De tekst is een stempel van Differend Color. Eén stempel, twee heel verschillende kaarten.




2 opmerkingen:

  1. What a lovely card! I love the splatter effect on the blue sponged area. Very pretty. Thanks for joining us this week at Dynamic Duos!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh, how pretty! I love the blue stripe and the way the flowers and the words overlap the white and blue. Thanks for joining us at Dynamic Duos.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een reactie achterlaat. Dat stimuleert mij om door te gaan met bloggen. Ik kom ook gauw bij jou kijken.