dinsdag 18 februari 2014

Geometrisch

De kleurencombinatie bij de Dynamic Duos is deze week geel met zwart. Lekkere contrastkleuren om wat mogelijkheden te gaan uitproberen met mijn nieuwe stempelset "Geometrical". Voor deze kaart gebruikte ik slechts twee stempels uit de set: de circel en de tekst. De rest is met behulp van drie fineliners getekend en ingekleurd.

Voor de tweede kaart gebruikte ik twee driehoekjes en mijn fineliners. de tekentechniek heet Zentangle, wat zoveel wil zeggen als "patronen maken". Ik vind het heerlijk om te doen.






2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart erg leuk met die gezichtjes.
    Gr Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. This is so cute!! Love the little faces- thanks for playing along with us at the Dynamic Duos :-)

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een reactie achterlaat. Dat stimuleert mij om door te gaan met bloggen. Ik kom ook gauw bij jou kijken.