donderdag 28 november 2013

Star

Ha, donderdag, challenge dag bij  SU-per-challenges blogspot. De kleuren die gevraagd worden combineren prachtig bij elkaar en nodigde mij uit tot het maken van een kerstkaart. De ster is een single stamp en verkrijgbaar tot 31 januari voor € 11.95. Als je hem bij mij bestelt krijg je zo'n leuke kaart van mij erbij cadeau.




De afgelopen week had cascoloursandsketches.blogspot.nl een bijna identieke kleurencombibnatie en maakte ik wat variaties op dit kaartje met het plan een mee te doen met de challenge daar. Helaas was ik net te laat. Nou ja, dan zet ik ze hier gezellig neer. Hoewel ik deze ook leuk vind gaat mijn voorkeur uit naar het bovenste kaartje met de stempel O Holy Night.





3 opmerkingen:

Bedankt dat je een reactie achterlaat. Dat stimuleert mij om door te gaan met bloggen. Ik kom ook gauw bij jou kijken.