zaterdag 23 november 2013

Congratulations

Gisteren is mijn zus getrouwd. Hoe leuk is dat. De kleinkinderen werden bij het hele gebeuren betrokken door de ambtenaar van de burgelijke stand. Zij mochten eerst allemaal hun naam zetten en daarna mochten de getuigen pas tekenen.

Ik heb een eenvoudige kaart gemaakt om te feliciteren. De roos is afgebeeld op het papier. Als deze afbeelding ooit als stempel wordt gemaakt koop ik hem meteen. De tekst is op Vellum gestempeld en geëmbosd. Daarna heb ik de schulprand geponst. Ach, meer heeft dit kaartje niet nodig.
 




1 opmerking:

  1. Wat gaaf om op die leeftijd nog te trouwen!!! Gefeliciteerd voor je zus en een mooie kaart heb je gemaakt.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een reactie achterlaat. Dat stimuleert mij om door te gaan met bloggen. Ik kom ook gauw bij jou kijken.