donderdag 4 april 2013

Eet smakelijk

De nieuwe uitdaging van de SU-per challenge is online. Het thema is: Eet Smakelijk. Doe je ook mee?


De materialen die ik gebruikte voor het kaartje staan op het SU-perchallenge blog

Voor de paasdagen heb ik "Ferrero Roches boemen" gemaakt met restjes cardstock. 
De foto's spreken voor zich.




Er zijn er nog een paar over ;)


Helaas ben ik net als veel anderen geveld door de griep. Heel jammer, want daardoor kan ik nu niet naar stempelbeurs in Zeist komend weekend. Juist dit jaar had ik met een vriendin het hotelarrangement geboekt en we verheugden ons op alle workshops die we daar wilden gaan doen. Alles is nu gecanceld.
Maar......................de inhoud van mijn stempelspaarpotje kan nu naar mijn Stampin Up wensenlijst.

Meebestellen?
Als jij besluit om bij mij een bestelling te plaatsen, betaal je geen verzendkosten
Dit aanbod geldt tot 12 april


3 opmerkingen:

  1. Wat een supergave eetbare bloemen! Ze zien er echt heel leuk uit zo :) leuk ideetje ook weer om ooit cadeau te geven. Nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuk idee!! Je hebt er een prachtige set chocolade mee gemaakt! Wat jammer dat je niet naar Zeist kan. Ik kan er dit jaar ook helaas niet heen omdat ik moet werken. Je hebt vast nog wel het een en ander op je wensenlijst van SU staan :)

    Beterschap!

    Groetjes Judith

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een reactie achterlaat. Dat stimuleert mij om door te gaan met bloggen. Ik kom ook gauw bij jou kijken.