donderdag 20 augustus 2015

Van Harte


Vandaag is de 100ste SU-per challenges van start gegaan. Honderd weken lang een uitdaging om aan mee te doen. Omdat er twee teams designers zijn mocht ik als designer 50x een bijdrage als inspiratie geven. Dat heb ik met veel plezier gedaan. Dit is mijn laatste bijdrage. Vanaf 1 september ben ik geen designer meer en kan dan af en toe zelf meedoen aan de challenges. Ook leuk.

Mijn creativiteit ben ik aan het verleggen. Na een aantal jaren kaartjes gemaakt te hebben ben ik nu vooral bezig met het vullen van rondreisboekjes en het maken van minibooks. De minibooks maak ik als afscheidscadeautjes en omdat daar veel foto's in staan van collega's laat ik deze vanwege de privacy hier niet zien. Af en toe zal ik wel een pagina uit een rondreisboekje tonen, dus kom maar gezellig langs.



1 opmerking:

Bedankt dat je een reactie achterlaat. Dat stimuleert mij om door te gaan met bloggen. Ik kom ook gauw bij jou kijken.