woensdag 24 februari 2016

Dit ben ik

Alles staat klaar om eerst een doekje te verven.

Voor elk kind een A4 met de letters van de eigen naam in verschillende
 lettertypen en een print van een foto van zichzelf

Daar naast natuurlijk kleine ponsjes om figuurtjes uit te ponsen.

Ponsen is zooooooo leuk!

Menno is klaar

Iris heeft er een echt kunstwerk van gemaakt

Het valt nog mee met de ontploffing op de tafel

Het resultaat van Menno, Owen en Iris.


Youri was helaas ziek maar oma had toevallig met zijn naam en foto
een voorbeeld gemaakt.  En wie is dat....MMaaee??????
Dit is Megan van drie, die gaat de letters nog leren.












2 opmerkingen:

  1. Leuk !! Plezier verzekerd !
    Liefs Sarah

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hoe je kunt voorkomen dat je man gaat scheiden of scheiden en ervoor zorgt dat hij meer van je gaat houden dan ooit tevoren, ik en mijn man waren lange tijd gescheiden, hij verliet me voor een andere vrouw, maar ik hou van hem met heel mijn hart, ik had ongeveer Dr. Sacre hoe hij de relatie kan herstellen en geliefden bij elkaar kan brengen, ik neem contact met hem op en leg hem alles uit wat er gebeurt, hij vertelde me dat mijn man na zijn gebeden terug zal komen. Ik heb het materiaal dat nodig is voor de gebeden, binnen 24 uur mijn man was terug naar mij, we zijn gelukkig samen heeft één grote gelukkige familie mijn 2 kinderen zijn blij dat hun vader terug is, informatie over hoe je contact kunt opnemen met Dr Sacre staat hieronder
    Neem contact op met Dr Sacre
    WhatsApp-nummer: +2349076034359
    E-mailadres: Sacretempleofpower@gmail.com

    mevrouw Marian

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een reactie achterlaat. Dat stimuleert mij om door te gaan met bloggen. Ik kom ook gauw bij jou kijken.