donderdag 20 november 2014

Sfeer op de beurs

Afgelopen zondag stond ik samen met stempelvriendin Jannita op de hobbybeurs in Klarenbeek en hebben we Stampin Up gepromoot. Het was super gezellig met twee grappende zwarte Pieten en live muziek. Wie wilde kon bij ons een workshopje aan de stand doen waar veel gebruik van werd gemaakt. Het was zo druk met 650 bezoekers dat we zelf niet hebben rondgekeken. Nu ja, alleen bij onze buurvrouwen die met hobbymaterialen stonden. Daar heb ik stansjes gekocht van de Nederlandse teksten "Gefeliciteerd" en "Een Fijne Kerst". Deze laatste heb ik op dit kaartje gebruikt.


Heerlijk dat bling bling. Ik hou er van. De kleur van het Glimmer Paper is Champagne. Wat donkerder dan goud. Ik combineerde het met de kleuren Pretty in Pink en Rose Red. De tekst is gestempeld in de kleur Crumb Cake. De kaart is gemaakt naar de sketch van de SU-per Challenge van deze week. En omdat het een kerstkaart is kan deze mee doen met Festive Friday.











5 opmerkingen:

  1. These pink shades look gorgeous with the gold sparkle!!! So glad you could join us at Festive Friday!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry...that's me, Geri Freeman...not my son, Jonah!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love the artistic look of your stripes and the glittery gold star! So glad you joined us at Festive Friday!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh I love the gorgeous pops of color on your card and your pictures are fabulous. Thanks so much for playing with us at Festive Friday!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een reactie achterlaat. Dat stimuleert mij om door te gaan met bloggen. Ik kom ook gauw bij jou kijken.