donderdag 11 september 2014

Meer veren

Ja hoor, nog een kaartje met veren. Wat zijn ze toch leuk. De SU-per Challenge  van de komende veertien dagen vraagt je het Envelope Punch Board te gebruiken. Ik leende hem van een vriendin maar ben toch van plan hem de volgende bestelling mee aan te schaffen. Want wat een veelzijdig apparaat is dat. Behalve dat je er enveloppen mee kunt maken kun je er ook tabjes mee maken aan je kaart, of je maakt er een doosje mee. Op de kaart maakte ik een mini envelopje. Door onder het flapje een dimensional te plakken lijkt het of er een dikke brief in zit. 







1 opmerking:

  1. Wat een leuk kaartje....en het envelopje is super lief. Ik heb het board ook niet, maar ga steeds meer twijfelen. Het lijkt me wel een veelzijdig apparaat.

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een reactie achterlaat. Dat stimuleert mij om door te gaan met bloggen. Ik kom ook gauw bij jou kijken.