woensdag 11 juni 2014

Blooom with hope

Vandaag met mijn stempelvriendin Jannita een hele dag gehobbyd. In de vroege ochtenduren het MDS programma uitgelegd en daarna gestempeld met de allernieuwste Hostessset: "Bloom with hope". Wat een gave stempels zijn dat zeg. We hebben elk drie verschillende kaarten met de stempelset gemaakt. Deze laat ik alvast zien. De kleuren zijn van de challenge Cas-Colours and Sketches. Altijd leuk die challenges, anders zou je bloemen niet zo gauw blauw en groen kleuren. De tekst is uit de set "Fabulous Florets", een set waar ik ook nog eens mee aan de slag moet gaan.

 

  
 
Wil ik de kaart gaan linken is de deadline om 18.00 uur verstreken.....nou ja, toch een leuk kaartje gemaakt en volgende keer beter.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Bedankt dat je een reactie achterlaat. Dat stimuleert mij om door te gaan met bloggen. Ik kom ook gauw bij jou kijken.