dinsdag 20 november 2012


Dynamic Duo's #29

Kerstkaart met de kleuren Marina Mist en zwart.
Een jaar lang niets aan mijn blog gedaan. Maar daar komt verandering in. Nu SU in het land is wil ik ook mee gaan doen aan challenges. Hier mijn eerste kaartje voor de uitdaging van Dynamic Duo's. De kleuren zijn Marina Mist en zwart. Laat ik die kleuren nu in stempelinkt hebben.



Dit is de uitdaging   :http://www.thedynamicduoschallenge.blogspot.nl/  Je kunt daar ook bekijken wat anderen gemaakt hebben.



3 opmerkingen:

  1. Wat een enig kaartje Gonny! Leuk dat je mee doet aan de challenge op Dynamic Duos!
    En nu maar volhouden he, dat bloggen ;-))

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sp pretty, love that bird and how you used the colors. Thanks for joining us this week at the Dynamic Duos challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. I love how clean looking your card is, with just the stamped images! Glad to have you play along with us at Dynamic Duos this week!

    BeantwoordenVerwijderen

Bedankt dat je een reactie achterlaat. Dat stimuleert mij om door te gaan met bloggen. Ik kom ook gauw bij jou kijken.