donderdag 16 juli 2015

Case mijn kaart

kleuren: mint macaron en watermelon wonder
Challenge #98 van de su-per-challengesblog.
Vandaag mocht ik mijn eigen kaart casen. Hoe leuk is dat. De kaart heb ik indertijd voor moederdag gemaakt voor mijn schoonmoeder en ik dacht dat ze het afgescheurde hoekje niet mooi zou vinden. Maar niets was minder waar, ze vond het erg leuk. Nu zijn we net een week met elkaar op vakantie geweest en ze logeert nog een weekje bij ons. Dus keek ze mee met dit kaartje. Zal ik hier ook een hoekje van af scheuren vroeg ik haar. Nou nee, dat past niet bij deze kaart en gelijk heeft ze.
De Case kaart is gemaakt met het DSP Painted Petals, Voor de tekst en de stippen op de kaart van vandaag gebruikte ik de stempelset. De bloem is uit de set You've Got This. De steel heb ik wat langer getekend, de bladeren gedeeltelijk met een zwart pennetje bewerkt.




Ik maakte nog een tweede versie. Nu zijn de lijnen veranderd in een lussen lijn. Deze heb ik tussen potloodlijntjes geschreven. De ronde circel is een afdruk van een kleine ronde gelliplate. De witte vlek ontstond per ongeluk, daar pakte de gelliplate niet. De bloem heb ik ingekleurd met de Pool Party Marker. Tja, ik heb de markers van de nieuwe in-colors nog niet.



2 opmerkingen:

  1. Wat een eer dat je kaart ge-cased wordt! Het lijkt me leuk om te zien wat er allemaal van wordt gemaakt. Jammer dat ik geen lid meer ben van het blog anders had ik zeker mee gedaan. Je twee andere kaarten zijn ook mooi. Bij de lussen moet ik glimlachen, het doet me denken aan de basisschool waar je dat ook moest doen. Zeker origineel!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Maar je hoeft toch geen lid te zijn? Er wordt alleen gevraagd zichtbaar een Stampin' Up! product te gebruiken, bijvoorbeeld stempels, ponsen, embellishments enz. Cardstock en inkt tellen niet mee als Stampin' Up! materiaal. Retired producten mogen uiteraard wel. Of is dat het probleem? Meedoen hoor, je maakt zulke mooie kaarten.

      Verwijderen

Bedankt dat je een reactie achterlaat. Dat stimuleert mij om door te gaan met bloggen. Ik kom ook gauw bij jou kijken.